РЕСО кепілдігі агенттікке үміткерлерді кәсіби сақтандыру өкілдеріне қалай айналдырады
Жаңадан бастаушыларды оқыту тек кәсіби білім берумен ғана шектелмейді. Компания үшін болашақ әріптестерін өз қатарынан көруге қуанышты екенін көрсету маңызды.
Бұған қолайлы оқыту үрдісі, қолдау көрсететін қауымдастық және кез келген сұраққа бір рет басу арқылы жауап алу мүмкіндігі ықпал етеді. РЕСО кепілдігі бұл тапсырмаларды Talent Rocks көмегімен шешеді.
Клиент
РЕСО-кепілдік сақтандыру компаниясы 1991 жылы құрылған. Компания үнемі кәсіби рейтингтерде бірінші орындарды иеленеді және Ресейдегі ең ірі 5 сақтандырушының қатарына кіреді. РЕСО-кепілдік федералды желісі-бұл елдегі ең үлкен компания және 40 000-нан астам сақтандыру агенттері мен қызметкерлерін және 1200 филиалдар мен сату кеңселерін біріктіреді.
Ай сайын РЕСО-кепілдік 200-ге дейін тағылымдамадан өтушілерді қабылдайды, олардың бөлігі оқудан кейін сақтандыру агенттері болады.
Міндет
Сақтандыру агенті болу үшін бастаушы үміткер оқудан өтіп, тест тапсыруы керек. Бағдарламаға өнімдер туралы қажетті білім, сату негіздері бойынша курстар, компания туралы қысқаша ақпарат кіреді. Оқу мазмұны әр түрлі: мәтіндер, вебинарлар, бейне сабақтар.
Жаңадан бастаушылар да, тәжірибелі агенттер де ұтқыр қызметкерлер: олар кеңселерде отырмай, үнемі қозғалыста болады. Сонымен қатар, компания сақтандыру мамандығы бойынша оқығысы келетіндердің және РЕСО корпоративтік мектебіне келетіндердің орташа жасы төмендеп бара жатқанын байқады. Бүгінгі таңда олардың едәуір бөлігі 19-25 жас аралығындағы жастар.
Бұл оқыту платформасына қойылатын негізгі талаптарды анықтайды:
- Ұтқырлық. Бүкіл оқу процесі смартфон арқылы өтуі керек. Әлеуетті агенттерге оларды компьютерге немесе ноутбукке байланыстырмайтын ыңғайлы оқыту әдісін ұсыну керек.
- Икемділік және жекелендіру. Болашақ сақтандыру агенттері қазір басқа компанияларда жұмыс істей алады немесе жоғары оқу орындарында оқи алады. Сондықтан оларға оқу үшін ыңғайлы уақытты өз бетінше таңдау мүмкіндігі қажет.
- Контентті ықтимал көшіруден және тарап кетуден қорғау. HR контентке кімнің кіретінін нақты білуі керек, сонымен қатар пайдаланушылар тізімдерін өздігінен құрып, жүктей алады.
- Ішкі әлеуметтік желі. Компания сақтандыру саласындағы алғаш қадамдарын жасайтындарды қолдауға көп көңіл бөледі және көмектесуге тырысады. Олар үнемі компанияның қамқорлығын сезініп, топ ішінде байланыс орнатуы керек.
Зарубей
САО «РЕСО-Кепілдік»
Біз үшін оқыту үрдісі ыңғайлы ғана емес, сонымен қатар заманауи болуы маңызды. Яғни, ол смартфон арқылы өтуі керек.
Оқыту мен бірінші мәміле арасындағы уақытты қысқарту біз үшін де маңызды. Адам өзі үшін жаңа саладағы жетістіктерді көргенде, бұл оның кәсіпте қалу мүмкіндігін арттырады.
Шешім
Talent Rocks платформасы негізінде екі бағдарлама жинақталған: болашақ сақтандыру агенттері үшін тағылымдамадан өту және РЕСО-кепілдікпен келісімшарт жасасқандар үшін бейімделу және сақтандырудағы алғашқы қадамдарын жасау.
Пайдаланушылардың әр тобы үшін оқу тапсырмаларына сәйкес келетін өзіндік оқу мазмұны қол жетімді.
Тағылымдамадан өту бағдарламасы бір аптаға созылады, соңғы тестілеуге дайындалу және өту үшін қосымша екі апта беріледі. Бейімделу уақыты шектеулі емес және жұмыстың алғашқы айларында қолдауға бағытталған.
Платформаның функционалдығы:
- Микрооқыту модулі. Компанияда күрделі сақтандыру өнімдері бар, олардың егжей-тегжейін агент түсінуі керек. Білімді өзін-өзі тексеру үшін курстарда аралық тесттер бар.
- Вебинарлар және бейнежазбалар мұрағаты. Компания сарапшыларымен вебинарларды тікелей эфирде немесе жазбада көруге болады. Әдіскерлер ұзақ бейнежазбаларды қысқа роликтерге айналдырып, жүйеге жүктейді.
- Кестені құру. Оқу бағдарламасы анық және дәйекті, бірақ тағылымдамадан өтуші өз кестесін өзі басқара алады, мысалы, ыңғайлы уақытта вебинарға жазылады. Вебинарға тіркелгеннен кейін пайдаланушының кестесінде тиісті тармақ және сабаққа қажетті барлық материалдар пайда болады.
- Ескертулер Қолданбадағы рush хабарландырулары пайдаланушыларға барлық маңызды нәрселер туралы жедел хабарлауға және тағылымдаманың келесі қадамын еске түсіруге мүмкіндік береді.
- Топтық чат. Оқытудың маңызды бөліктерінің бірі - достық қарым-қатынасты қалыптастыру. Жабық чатта қызметкерлер өздері туралы баяндайды, жетістіктері мен сәтсіздіктерімен бөліседі, кеңес сұрайды. Тағылымдамадан өтушілер клиенттің жағдайын шешуге, онымен кездесуге дайындалуға немесе қиын жағдайды шешуге көмектесетін тәжірибелі әріптестеріне немесе тәлімгерлеріне жүгіне алады.
Зарубей
САО «РЕСО-Кепілдік»
4 айдың ішінде біз платформа пайдаланушыларынан көптеген жағымды пікірлер алдық. Олар оқу бағдарламасына тұрақты қолжетімділікті, оқу кезінде қалыптасатын кесте мен қауымдастықты өз бетінше қалыптастыру мүмкіндігін бағалады.
Нәтижелер
РЕСО-кепілдік бастаушы агенттерді оқыту және дамыту үшін ыңғайлы және қорғалған мобильді алаң алды. Бағдарлама мазмұнының арқасында болашақ сақтандырушылар мамандықты игеріп қана қоймай, компанияның корпоративтік мәдениетіне енеді.
Кәсіпке оңай кіру және қауымдастықты қолдау компаниямен алғашқы кездесуден бастап алғашқы өзін-өзі сатуға дейінгі уақытты қысқартады, ал компанияның қамқорлығы жаңа топ мүшелерінің адалдығын арттырады.