Барлық кейстер
first screen

Клиент

logo sibur

«СИБУР-Юг» корпоративтік сауықтыру орталығы Қара теңіздің Анапа шығанағында орналасқан.

Орталықта SIBUR қызметкерлерінің отбасылары үшін жақсы демалу үшін барлығы бар: жайлы бөлмелер, буфет, сауықтыру орталығы, экскурсиялар, спорт алаңдары, бассейн, жағажай және балалар мен ересектерге арналған өте бай анимациялық бағдарлама.

Тапсырма

«СИБУР-Юг» командасының алдында күрделі міндет тұрды: бір уақытта үш тапсырманы шеше алатын әмбебап қосымшаны жасау:

  • Жаңалықтар, чаттар және пайдалы ақпарат жиналған орталық қызметкерлеріне ішкі корпоративтік портал
  • Жайлы демалысты қамтамасыз ету үшін сұраныс қалдыру және кез келген мәселені жедел шешу мүмкіндігі бар тұтынушыларға арналған қызмет порталы
  • Жеке кесте құру, анимация бағдарламасын үйрену, экскурсияға жазылу мүмкіндігі бар Сибур-Оңтүстік қонақтарына арналған орталық бойынша гид

Бұл Sibur Club қосымшасы жиналған Talent Rocks платформасының көмегімен мүмкін болды. Икемді қатынас деңгейі параметрлері әртүрлі пайдаланушы топтары үшін функционалдылықты бір шешімде біріктіруге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, Sibur Club қосымшасы әр топ үшін әртүрлі көрінеді.

Александр Красноперов
Александр
Красноперов
«Корпоративтік коммуникациялар және брендинг» бас сарапшысы

ЖШС КЦО «СИБУР-Юг»

quote

Бізде орталықтың 80% қызметкерлері бар, ал қонақтардың 100% компьютерге тұрақты түрде қол жеткізе алмайды, қазір барлығының қалтасында смартфоны бар. Біз үй-жайларымызды үнемі іске қосылып, жаңартылып тұратын хабарландыру тақталарымен шамадан тыс жүктегіміз келмеді, бірақ біз қызметкерлер мен қонақтардың әрқашан қажетті ақпаратқа қол жеткізуін қамтамасыз еткіміз келді. Сондықтан мобильді қосымша арқылы шешім анық болды.

description image

Шешім

Орталықта «СИБУР-Юг» қызметкерлерінің отбасылары үшін жақсы демалу үшін барлығы бар: жайлы бөлмелер, буфет, сауықтыру орталығы, экскурсиялар, спорт алаңдары, бассейн, жағажай және балалар мен ересектерге арналған өте бай анимациялық бағдарлама.

Қонақтарға арналған шешім

Билет алған кезде СИБУР қызметкері өтінішке тіркеледі. Өтініште авторизациядан кейін оған орталық, оның мүмкіндіктері туралы ақпарат, қажетті құжаттар, аударым және басқа да маңызды ақпарат туралы мәліметтер бар демалушының жадынамасы қолжетімді болады.

Сонымен қатар, қонақтарға арналған қосымшада мереке күндері қолжетімді экскурсиялар мен ойын-сауықтардың суреттелген каталогы және оларды «Таңдаулыларға» қосу мүмкіндігі бар барлық іс-шаралар кестесі бар.

Қонақтар орталыққа келгенде, қолданба оларға әкімшілікпен чат арқылы қызмет сұрауларын жіберу мүмкіндігін береді. Мысалы, егер бөлмеде бірдеңе сынса немесе құласа, қонаққа ешқайда жүгірудің қажеті жоқ, ешкімді іздеу керек. Ол жай ғана чатқа хабарлама жазады және бірнеше минуттан кейін барлық мәселелер шешіледі.

Ол жай ғана чатқа хабарлама жазады және бірнеше минуттан кейін барлық мәселелер шешіледі. Онда қолданбада олар фотосуреттер мен әсерлермен бөліседі.

results screen 1 results screen 2 results screen 3
Александр Красноперов
Александр
Красноперов
«Корпоративтік коммуникациялар және брендинг» бас сарапшысы

ЖШС КЦО «СИБУР-Юг»

quote

Қолданбалы қондырғылар санының орталық қонақтарының санына қатынасы шамамен 40% құрайды. Бірақ бізге көбіне отбасылар келетіндіктен, әр отбасына кем дегенде бір қосымша орнатылған екен. Қолданбаны қонақтардың барлығы дерлік пайдаланады екен, өйткені ол барлық ақпарат қолында болған кезде өте ыңғайлы.

Қызметкерлерге арналған шешім

Қолданба шешетін екінші маңызды міндет — орталық қызметкерлері арасындағы ішкі байланыс.

Қолданбада қызметкерлер қонақтардың қызмет көрсету сұрауларын қабылдап, дереу өңдейді, сондай-ақ өз өтініштерін қалдыра алады, мысалы, жанып кеткен шамды ауыстыруды сұрау.

Қосымша сонымен қатар қызметкерлерге арналған түскі ас мәзірін, ескертулерді, компания жаңалықтарын және хабарландыруларды жариялайды.

Әр түрлі бөлімшелердің өздерінің ішкі жабық чаттары бар: медициналық қызмет, қызметшілер және т.б, мұнда тек осы саланың қызметкерлеріне қатысты мәселелер талқыланады.

results screen 4 results screen 5 results screen 6
Александр Красноперов
Александр
Красноперов
«Корпоративтік коммуникациялар және брендинг» бас сарапшысы

ЖШС КЦО «СИБУР-Юг»

quote

Біз қолданбаны алғаш рет 2019 жылы іске қостық, 2020 жылы пандемияға байланысты жұмыс істемей қалдық, ал 2021 және 2022 жылдары қосымшаның жұмысын және пайдалануын қалпына келтірдік. Біз платформа функционалдық мүмкіндіктерін жақсы түсінеміз және жыл сайын біз жаңа мүмкіндіктер мен мүмкіндіктерді қосамыз. Осылайша, 2023 жылы біз бізге келуді жоспарлап отырған және дәл қазір тіркеліп жатқан қонақтар үшін әртүрлі қолжетімділік деңгейлерін енгіздік. Біздің көптеген міндеттерімізді шешу үшін болашақта қосымшаның функционалдығын қалай дамыту керектігі туралы көптеген идеялар бар.

Talents Rocks сіздің қызметкерлеріңізді оқытуға қалай көмектесетінін білгіңіз келе ме?
Келіңіздер
Басқа кейстер
BuroAkzent мұнай корпорациясының басшыларын қалай оқытады
Өндірістік бөлімшелердің басшылары мен бас мамандары үшін көшбасшылық құзыреттіліктерге оқытуды мүмкіндігінше қызықты және тәжірибеге бағытталған ету — бизнес тапсырыс берушінің BuroAkzent командасының алдына қойған міндеті.
Talent Rocks РХШжМБА-ға корпорациялар мен мемлекеттік қызмет үшін аға басшыларды оқытуға қалай көмектеседі
Топ-менеджерлерді дайындау ерекше көзқарасты талап етеді. Ақпараттық шуды барынша азайту және оқу және ілеспе материалдарды жылдам және ыңғайлы форматта беру қажет. Сондай-ақ бізге желіге қосылу үшін жабық және қорғалған платформа және бағдарламаға қатысты барлық маңызды нәрселер туралы дереу хабарлау мүмкіндігі қажет.
Сбер ретінде Университет цифрлық топ жетекшілерін ынталандыруға және қатысуға көмектесу арқылы оқытады.
Talent rocks платформасындағы Диджитал-алаң Сбер университетіне курстың мақсатты аудиториясының ерекшеліктерін және бағдарламаны әзірлеушілердің алдында тұрған сын-қатерлерді ескере отырып, басшыларды оқыту міндеттерін тиімді шешуге мүмкіндік береді.
Talent Rocks CRAFTER-ге логистерді оқытуға және жоғары стандарттарды сақтауға қалай көмектеседі
Үлкен филиалдық желісі бар белсенді өсіп келе жатқан компания жаңа қызметкерлердің желісін автоматтандырудың және тәлімгерлік бағдарламасын стандарттаудың жолын іздеді. Таңдаудың негізгі критерийі...
Talent Rocks "Ростелекомға" цифрлық білім беру жобасы аясында 2500 студентті оқытуға қалай көмектесті
"Ростелекомнан" "Цифрлық ликбез" онлайн-курсын іске асыру үшін ыңғайлы кестесі, тікелей трансляцияларды ұйымдастыруы, онлайн-курстары және геймификациясы бар мобильді алаң қажет болды.
Ресей темір жолдарының Корпоративтік университеті Talent Rocks басшылары мен кадрлар резервін қалай оқытады
Біліктілікті арттыру бағдарламасының мақсаттары мен міндеттері тұрғысынан студенттік тағылымдамалар әр түрлі, бірақ оқытуды ұйымдастыру тұрғысынан олардың ортақ тұстары бар.
Talent rocks "Газпром мұнай" ЖАҚ-қа менеджерлерге арналған бағдарламалардың "кірістілігін" 100%-ға дейін жеткізуге қалай көмектесті
2020 жылғы локдаун және таланттарды оқыту бағдарламаларын қашықтықтан форматқа мәжбүрлеп көшіру мынаны көрсетті: бейне курстар мен вебинарлар оқытудың тиісті сапасын және қатысушылардың өзін-өзі дамыту процесіне қатысуын қамтамасыз етпейді.
Talent Rocks "Gals-Development" МК-ға басшыларға арналған аралас оқыту бағдарламаларында қалай көмектеседі
Көшбасшыларды (ақпаратпен айналысатын және шамадан тыс жүктелген адамдарды) оқыту туралы сөз болғанда, ең маңызды міндет-ыңғайлы байланыс арнасын және оқулыққа жылдам қол жеткізуді қамтамасыз ету...
Talent Rocks РТЖ корпоративтік университетіне белсенді жас қызметкерлерді біріктіруге қалай көмектеседі
Ресей темір жолдары корпоративтік университетінің жастар жобалары орталығы мобильді қосымшаны жас қызметкерлерге арналған бағдарламалардың сандық платформасы ретінде таңдайды. Қолданба шешуге көмектеседі...
Аякс жылжымайтын мүлік компаниясы тыңдаушылардың айналымын қалай төмендетті және Тalent Rocks көмегімен оқыту жүйесін жақсартты
Тағылымдамаға қатысушылар қарқынды ақпараттық ағымға түседі: стандарттар, ережелер, бизнестің қыр-сыры және құжаттарды рәсімдеу. Диджитал платформасы бейімделуге және компанияға жаңадан келген адамды сақтауға қалай көмектеседі?
РЕСО кепілдігі агенттікке үміткерлерді кәсіби сақтандыру өкілдеріне қалай айналдырады
Жаңадан бастаушыларды оқыту тек кәсіби білім берумен ғана шектелмейді. Компания үшін болашақ әріптестерін өз қатарынан көруге қуанышты екенін көрсету маңызды.