СИБУР-Юг санаторийінің қызметкерлері мен қонақтарына арналған өтініш
Қызметкерлердің 80% компьютермен жұмысы болмаған кезде, бірақ барлық қызметкерлер жаңалықтардан хабардар болуы керек болса, мобильді қосымша - ең жақсы жол.
Көп деңгейлі кіру жүйесі қызметкерлер мен тұтынушылардың функционалдығын бір қолданбада біріктіруге мүмкіндік бергенде, одан да жақсы. Бұл Talent Rocks платформасымен мүмкін.
Клиент
«СИБУР-Юг» корпоративтік сауықтыру орталығы Қара теңіздің Анапа шығанағында орналасқан.
Орталықта SIBUR қызметкерлерінің отбасылары үшін жақсы демалу үшін барлығы бар: жайлы бөлмелер, буфет, сауықтыру орталығы, экскурсиялар, спорт алаңдары, бассейн, жағажай және балалар мен ересектерге арналған өте бай анимациялық бағдарлама.
Тапсырма
«СИБУР-Юг» командасының алдында күрделі міндет тұрды: бір уақытта үш тапсырманы шеше алатын әмбебап қосымшаны жасау:
- Жаңалықтар, чаттар және пайдалы ақпарат жиналған орталық қызметкерлеріне ішкі корпоративтік портал
- Жайлы демалысты қамтамасыз ету үшін сұраныс қалдыру және кез келген мәселені жедел шешу мүмкіндігі бар тұтынушыларға арналған қызмет порталы
- Жеке кесте құру, анимация бағдарламасын үйрену, экскурсияға жазылу мүмкіндігі бар Сибур-Оңтүстік қонақтарына арналған орталық бойынша гид
Бұл Sibur Club қосымшасы жиналған Talent Rocks платформасының көмегімен мүмкін болды. Икемді қатынас деңгейі параметрлері әртүрлі пайдаланушы топтары үшін функционалдылықты бір шешімде біріктіруге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, Sibur Club қосымшасы әр топ үшін әртүрлі көрінеді.
ЖШС КЦО «СИБУР-Юг»
Бізде орталықтың 80% қызметкерлері бар, ал қонақтардың 100% компьютерге тұрақты түрде қол жеткізе алмайды, қазір барлығының қалтасында смартфоны бар. Біз үй-жайларымызды үнемі іске қосылып, жаңартылып тұратын хабарландыру тақталарымен шамадан тыс жүктегіміз келмеді, бірақ біз қызметкерлер мен қонақтардың әрқашан қажетті ақпаратқа қол жеткізуін қамтамасыз еткіміз келді. Сондықтан мобильді қосымша арқылы шешім анық болды.
Шешім
Орталықта «СИБУР-Юг» қызметкерлерінің отбасылары үшін жақсы демалу үшін барлығы бар: жайлы бөлмелер, буфет, сауықтыру орталығы, экскурсиялар, спорт алаңдары, бассейн, жағажай және балалар мен ересектерге арналған өте бай анимациялық бағдарлама.
Қонақтарға арналған шешім
Билет алған кезде СИБУР қызметкері өтінішке тіркеледі. Өтініште авторизациядан кейін оған орталық, оның мүмкіндіктері туралы ақпарат, қажетті құжаттар, аударым және басқа да маңызды ақпарат туралы мәліметтер бар демалушының жадынамасы қолжетімді болады.
Сонымен қатар, қонақтарға арналған қосымшада мереке күндері қолжетімді экскурсиялар мен ойын-сауықтардың суреттелген каталогы және оларды «Таңдаулыларға» қосу мүмкіндігі бар барлық іс-шаралар кестесі бар.
Қонақтар орталыққа келгенде, қолданба оларға әкімшілікпен чат арқылы қызмет сұрауларын жіберу мүмкіндігін береді. Мысалы, егер бөлмеде бірдеңе сынса немесе құласа, қонаққа ешқайда жүгірудің қажеті жоқ, ешкімді іздеу керек. Ол жай ғана чатқа хабарлама жазады және бірнеше минуттан кейін барлық мәселелер шешіледі.
Ол жай ғана чатқа хабарлама жазады және бірнеше минуттан кейін барлық мәселелер шешіледі. Онда қолданбада олар фотосуреттер мен әсерлермен бөліседі.
ЖШС КЦО «СИБУР-Юг»
Қолданбалы қондырғылар санының орталық қонақтарының санына қатынасы шамамен 40% құрайды. Бірақ бізге көбіне отбасылар келетіндіктен, әр отбасына кем дегенде бір қосымша орнатылған екен. Қолданбаны қонақтардың барлығы дерлік пайдаланады екен, өйткені ол барлық ақпарат қолында болған кезде өте ыңғайлы.
Қызметкерлерге арналған шешім
Қолданба шешетін екінші маңызды міндет — орталық қызметкерлері арасындағы ішкі байланыс.
Қолданбада қызметкерлер қонақтардың қызмет көрсету сұрауларын қабылдап, дереу өңдейді, сондай-ақ өз өтініштерін қалдыра алады, мысалы, жанып кеткен шамды ауыстыруды сұрау.
Қосымша сонымен қатар қызметкерлерге арналған түскі ас мәзірін, ескертулерді, компания жаңалықтарын және хабарландыруларды жариялайды.
Әр түрлі бөлімшелердің өздерінің ішкі жабық чаттары бар: медициналық қызмет, қызметшілер және т.б, мұнда тек осы саланың қызметкерлеріне қатысты мәселелер талқыланады.
ЖШС КЦО «СИБУР-Юг»
Біз қолданбаны алғаш рет 2019 жылы іске қостық, 2020 жылы пандемияға байланысты жұмыс істемей қалдық, ал 2021 және 2022 жылдары қосымшаның жұмысын және пайдалануын қалпына келтірдік. Біз платформа функционалдық мүмкіндіктерін жақсы түсінеміз және жыл сайын біз жаңа мүмкіндіктер мен мүмкіндіктерді қосамыз. Осылайша, 2023 жылы біз бізге келуді жоспарлап отырған және дәл қазір тіркеліп жатқан қонақтар үшін әртүрлі қолжетімділік деңгейлерін енгіздік. Біздің көптеген міндеттерімізді шешу үшін болашақта қосымшаның функционалдығын қалай дамыту керектігі туралы көптеген идеялар бар.